Monday, September 12, 2011

Salam Pembukaan..

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah.. berjaya juga saya siapkan blog Tupperware Blossom ni.. fuh, susah juga nak create blog ni. Firstly saya nak mengalu-alukan'kedatangan' anda ke blog saya..

Setelah jauh saya berjalan ke blog-blog yang lain, terlintas pula hati ini nak mencuba membuat blog disamping dapat menambah pendapatan.. Mudah-mudahan la..

Apa yang istimewanya blog ini? Harga dan added value nya.. Harga barangan yang saya jual semuanya diberi diskaun 10%.. dan dapat juga hadiah misteri..

Ini bukan harga sempena pembukaan, malah ini adalah harga yang saya beri sepanjang blog ini wujud..
Kepada yang tengah view ni, ajak-ajak la mak, kakak atau saudara mara membeli barangan Tupperware ni..

Mari-mari view blog ini..

No comments:

Post a Comment